---

Eşti aici

An curent

Arhiva

Luni, 29.07.2024, după finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului de proiectare și execuție pentru “VARIANTA DE OCOLIRE TIMISOARA VEST” .

Ofertantul desemnat câștigător pentru VO Timișoara Vest, în lungime de aproximativ 13,90 km, este NUROL INSAAT VE TICARET AS, cu preţul de 1.411.300.975,43 lei fără T.V.A.

Traseul Variantei de Ocolire Timișoara Vest este amplasat pe teritoriul administrativ al județului Timis și traversează UAT Timișoara, UAT Săcălaz și UAT Sânmihaiu Roman.

Punctul de început al obiectivului „Varianta ocolitoare Timisoara Vest”, se desprinde din DNCT (existenta) are orientare spre sud-vest, fiind în prelungirea centurii existente pe partea de nord pe aproximativ 1 km, după care printr-o curba cu raza mare schimbă orientarea traseului către sud. La km 3+380 traversează CF 218 Timițoara – Arad și la km 4+860 traversează atât DN 6 cât și CF 133 Ronat Triaj-Cenad aflată în paralel cu drumul național.

În continuare se traversează pârâul Beregsău la km 7+795 al variantei și printr-un pasaj comun se traversează în zona km 9+950 DN 59A (km DN 59A 6+200) si CF 100 Timișoara – Jimbolia, după care varianta se îndreaptă spre Canalul Bega. La aproximativ 200 m după traversarea Canalului Bega varianta are punct final VO Timișoara Sud.

În cadrul proiectului vor fi realizate 10 lucrări de artă, din care 3 sunt de o complexitate tehnică ridicată:

  • Pasaj pe varianta de ocolire peste DN59+Pasaj peste CFR 100 în lungime de ~750 m,
  • Pasaj pe varianta de ocolire peste DN 6 si CFR 133 în lungime de ~450 m si
  • Pod pe varianta de ocolire peste râul Bega și peste rezervoarele de nămol în lungime de ~450 m.

De asemenea, pentru asigurarea relațiilor de trafic, se vor amenaja 4 noduri rutiere dupa cum urmează:

  1. Nod rutier la intersecția Varianta ocolitoare Timișoara Vest cu DN 69 (E671) și Drumul național Centura Timișoara (DNCT);
  2. Nod rutier la intersecția Varianta ocolitoare Timișoara Vest cu DN 6;
  3. Nod rutier la intersectia Varianta ocolitoare Timișoara Vest cu DN 59A;
  4. Nod rutier la intersecția Varianta ocolitoare Timișoara Vest cu Radiala Noua de Vest (C30);

Durata de proiectare și executie a lucrărilor va fi de 30 de luni, din care 6 luni perioada de proiectare și 24 de luni execuția lucrărilor.

Perioada de garanție a lucrărilor este de 120 de luni, conform ofertei declarate câstigatoare.

Obiectivul de investiții va fi finanțat din Fonduri Europene Nerambursabile – Programul Transport 2021-2027.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.