---

Eşti aici

Masura ISPA 2001/RO/16/P/PT/006 - “Reabilitare DN6, sectiunea Drobeta Turnu Severin – Lugoj”

In cadrul Memorandumului de Finantare încheiat de Comisia Europeana si Guvernul României pentru finantarea acestui proiect au fost semnate urmatoarele contracte:

1. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/01 “Supervizare  lucrari  de reabilitare DN6, sectiunea Drobeta Turnu Severin – Lugoj, km 332+150 – km 495 +800”

Valoarea contractului:

12.233.926.68 euro, din care:

Contributa UE prin ISPA:

6.032.245,94 euro

Bugetul de Stat:

6.201.680,74 euro

Data semnarii:    

29.09.2005

Data finalizarii:

31.07.2014

Consultant:  

Consortiul Ramboll Danmark A/S, IC Consulenten  Ziviltechniker GesmbH              

2. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/02 “Reabilitarea DN6, sectiunea Drobeta Turnu Severin – Bahna, km 332+150 – km 358+000, inclusiv constructia Varianta de Ocolire Drobeta Turnu Severin”

Valoarea contractului:

45.063.151,14 euro, din care:

Contributia UE prin ISPA:

26.043.998,60 euro

Bugetul de Stat:  

19.019.152,54 euro

Data semnarii:

16.04.2008

Data de incepere:

25.04.2008

Data de terminare lucrari:

12.12.2011

Data receptie finala:

03.04.2014

Consultant:                              

JV Pizarotti - Tirrena Scavi S.p.A.

3. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/03 “Reabilitarea DN6, sectiunea Bahna – Mehadia km 358+000- 388+000 , inclusiv  constructia variantei de ocolire Mehadia ”

Valoarea contractului:

38.205.315,59 euro, din care:

Contributia UE prin ISPA:

16.209.922,90 euro

Bugetul de Stat:

21.995.392,69 euro

Data semnarii:

29.08.2005

Data de incepere:

10.10.2005

Data terminare lucrari:

21.12.2010

Data receptie finala:

23.01.2013

Constructor:

JV Garboli Conicos SpA - Tirrena Scavi SpA

4. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/04 “Reabilitarea DN6, sectiunea Mehadia –Domasnea, km 388+000-409+895 ”

Valoarea contractului:

16.997.158,93 euro, din care:

Contributia UE prin ISPA:

8.766.228,90 euro

Bugetul de Stat:

8.230.930,03 euro

Data semnarii:

29.08.2005

Data terminare lucrari:

10.12.2008

Data receptie finala:

09.12.2010

Constructor:

JV Garboli Conicos SpA - Tirrena Scavi SpA

5. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/05 “Reabilitarea DN6, sectiunea Domasnea – Caransebes km 408+895-449+960 inclusiv constructia variantei de ocolire Domasnea”

Valoarea contractului:

 

33.785.329,79 euro, din care:

Contributia UE prin ISPA:

17.427.179,48 euro

Bugetul de Stat:

16.358.150,31 euro

Data semnarii:

29.08.2005

Data terminare lucrari:

19.12.2011

Data receptie finala:

trimestrul II 2015 (estimat)

Constructor:

Aktor Societate Tehnica Anonima – Aktor SA (fosta Pantechniki SA)

6. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/06 “Reabilitarea DN6, sectiunea Caransebes - Lugoj, km 450 +768 – km 494 +500”

Valoarea contractului:

25.992.052,86 euro, din care:

Contributia UE prin ISPA:

16.731.812,66 euro

Bugetul de Stat:

9.260.240,20 euro

Data semnarii:

28.02.2008

Data de incepere:

07.04.2008

Data terminare lucrari:

08.12.2010

Data receptie finala

05.02.2013

Constructor:

SC Colas România SRL

7. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/07 “Finalizarea studiilor de fezabilitate, elaborarea detaliilor de executie si a documentatiei de licitatie pentru constructia variantei de ocolire Caransebes si Plugova”

Valoarea contractului:

500.000,00 euro, din care:

Contributia UE prin ISPA:

279.706,85 euro

Bugetul de Stat:

220.293,15 euro

Data semnarii:

24.05.2006

Data finalizarii:

08.06.2007

Consultant:

Tyspa & Tecnica y Proyectos SA

8. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/10 „Asistenta pe termen scurt pe durata perioadei de licitare si de contractare a lucrarilor pentru proiectul Reabilitare DN6, sectiunea Drobeta Turnu Severin – Lugoj, km 332+150 – km 495 +800”

Valoarea contractului:

91.225,00 euro, din care:

Contributia UE prin ISPA:

65.321,36 euro

Bugetul de Stat:

25.903,64 euro

Data semnarii:

11.08.2004

Data de incepere:

15.08.2004

Data finalizarii:

30.05.2005

Consultant:

Kampsax

9. ISPA 2001/RO/16/P/PT/006/11 „Constructia variantei  ocolitoare  Caransebes”

Valoarea contractului:

30.229.926,21euro, din care:

Contributia UE prin ISPA:

7.345.760,55 euro

Bugetul de Stat:

22.884.165,66 euro

Data semnarii:

20.11.2009

Data de incepere:

30.12.2009

Data finalizarii:

20.12.2013

Constructor:

Copisa Constructora Pireneica SA

 

 

Obiectivele proiectului:

- reabilitarea a 132,625 km de drum existent pe cele doua benzi de circulatie;
- construirea variantelor de ocolire a oraselor Drobeta Turnu Severin, Mehadia, Domasnea si Caransebes
- reabilitarea podurilor existente;
- amenajarea de parcari si statii de autobuz;
- construirea de sisteme de scurgere si drenare a apelor de-a lungul drumului, precum si îmbunatatirea facilitatilor existente;
- construirea de benzi de urcare pentru vehicule cu regim scazut de viteza pe tronsoanele unde declivitatea este mai mare de 4%;
-largirea platformei drumului la 10m (7m partea carosabila si cate 1.5m acostament pe fiecare sens de mers;
- imbunatatirea capacitatii portante a podurilor existente si construirea de poduri noi

Avantajele implementarii proiectului:
- îmbunatatirea si modernizarea la standarde internationale a sectiunii de drum, parte a ramurii sudice  a Coridorului IV Pan European :
- îmbunatatirea fluxului de trafic si aducerea la standarde europene a acestor sectoare de drum;
- cresterea capacitatii de trafic cu scopul prevenirii aparitiei aglomerarilor de trafic;
- reducerea numarului de accidente grave Si îmbunatatirea sigurantei circulatiei, în special la traversarea localitatilor;

 

 

Actualizat la data de 09.04.2015.