---

Eşti aici

Masura ISPA 2005/RO/16/P/PT/001  - “Varianta de ocolire Lugoj”  

În cadrul Memorandumului de Finantare încheiat între Comisia Europeana si Guvernul României pentru finantarea acestui proiect au fost semnate urmatoarele contracte:

 

1.      ISPA 2005/RO/16/P/PT/001/01 -  „Constructia variantei de ocolire a Municipiului Lugoj”

Valoarea contractului:

24.256.748,22 euro, din care:

Contributia UE prin ISPA:

16.320.832,86 euro

Bugetul de Stat:

7.935.915,36 euro

Data semnarii:  

03.03.2008

Data incepere lucrari:

18.03.2008

Data terminare lucrari:

20.08.2010

Data receptie finala:

17.10.2012

Constructor:  

JV Monte Adriano Engenharia e Construcao SA –Sociedade de Construcoes Soares da Costa, SA

 

 2.    ISPA 2005/RO/16/P/PT/001/02 – „Supervizarea constructiei variantei de ocolire Lugoj”

Valoarea contractului:

1.965.680 euro, din care:

Contributia UE prin ISPA:

1.241.562 euro

Bugetul de Stat:            

724.118 euro

Data semnarii:

23.05.2007

Data finalizarii:

22.09.2012

Consultant:                              

Inocsa Ingineria SL

                             

3.      ISPA 2005/RO/16/P/PT/001/03 – „Asistenta tehnica pe termen scurt pe durataachizitiei de servicii pentru „Supervizarea constructiei variantei de ocolire Lugoj” si a achizitiei de lucrari pentru Constructia variantei de ocolire a Municipiului Lugoj”

Valoarea contractului:

79.307,00 euro, din care:

Contributia UE prin ISPA:

43.435,82 euro

Bugetul de Stat:

35.871,18 euro

Data semnarii:

23.05.2006

Data finalizarii

30.11.2007

Consultant:

Parsons Brinckerhoff LTD

 

Obiectivele proiectului: 

- constructia unei variante de ocolire de aproximativ 9.6 Km în jurul orasului Lugoj în partea vestica a României.

- constructia Variantei de Ocolire va fi realizata la standard de drum national, cu o singura banda pe sensul de mers, sensuri giratorii la ambele capete facând legatura cu DN6 existent, intersectii cu drumurile locale, un pod de aproximativ 130 m peste râul Timis, un pasaj superior de aproximativ 285 m peste calea ferata Lugoj-Ilia, si un pasaj superior de aproximativ 185 m peste drumul DN68A. Drumul va fi construit cu o latime de 12 m, din care 7 m lungimea partii carosabile Si 2 x 2.5 m acostamente.

 

Avantajele implementarii proiectului: 

- contribuie la dezvoltarea economica a României, în mod special a comertului economic cu UE si asigura îmbunatatirea conditiilor de viata a locuitorilor orasului Lugoj, transferând traficul national si international in afara centrului urban;

- asigura eliminarea strangularilor de trafic de-a lungul Axei Prioritare 7 si reducerea timpului de calatorie de tranzit, în zona localitatii Lugoj; 

 - contribuie la îmbunatatirea sigurantei traficului si la reducerea numarului de accidente rutiere pe aceasta ruta;  

-  asigura îmbunatatirea protectiei mediului în orasul Lugoj, prin devierea în afara localitatii a traficului de tranzit, protejând în acest fel cladirile patrimoniale din centrul orasului, cele mai multe dintre ele fiind monumente istorice care dateaza de câteva sute de ani. 

 

Actualizat la data de 09.04.2015.

Galerie Foto