Constructia variantei de ocolire Targu Mures pe DN13 si DN15
Valoarea totala a Proiectului, conform cererii de finantare transmise catre AMPOST este de 208.455.310,74 lei, din care valoarea totala eligibila este de 170.410.226,52 lei. Contributia Comisiei Europene prin Fondul de Coeziune este de 144.848.692,54 lei (85% din valoarea totala eligibila), diferenta de 63.606.618,20 lei fiind asigurata de Guvernul României (de la bugetul de stat).
Obiectivele proiectului:
- constructia a 11,643 km de drum pe reteaua centrala TEN-T;
- constructia a 5 poduri, 2 pasaje si a unui viaduct;
- constructia a 2 intersectii tip giratie si a 2 parcari.
Avantajele implementarii proiectului:
- descongestionarea traficului in Municipiul Targu Mures, printr-un proiect rutier performant si durabil, care sa scoata traficul de traversare din zona urbana dens si mediu contruita, pe o ruta în vecinatatea acesteia;
- imbunatatirea performantei coridorului de drum prin marirea vitezei de deplasare, prin reducerea costurilor de exploatare, a numarului de accidente si prin imbunatatirea confortului in timpul calatoriei.
In cadrul acestui proiect au fost semnate urmatoarele contracte de lucrari si servicii:
- Revizuirea/actualizarea Studiului de Fazabilitate, a Proiectului tehnic, a Detaliilor de Executie si a Documentatiei de Atribuire pentru Varianta de ocolire Targu Mures
- Constructia variantei de ocolire Ta Mures
- Supervizarea constructiei variantei de ocolire Targu Mures;
- Completarea Studiului de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Targu – Mures si elaborarea documentatiei suport pentru Cererea de Finantare
- Întocmire de documentatii cadastrale si întocmire rapoarte de evaluare necesare finalizarii exproprierilor pentru "Varianta de ocolire a Municipiului Târgu Mures, pe DN13 si DN15"
~
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro.
Continutul acestui material nu reprezinta în mod necesar pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
Proiect co-finanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.
Actualizat la data de 16.07.2015.