---

You are here

Vineri, 29.03.2024, după finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului pentru proiectarea și execuția lucrărilor de deviere a traseului situate între km 10+009 – km 12+000 și km 21+406 – km 24+890, aferente autostrăzii Brașov-Târgu Mureș-Cluj-Oradea, subsecțiunea 3A2: Nădășelu - Mihăiești (km 8+700 – km 25+500).

Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea Ozaltin Insaat Ticaret VE Sanayi AS - Ilgaz Insaat Ticaret AS - Visio Construction Works SRL, cu preţul de 994.706.345,06 de lei, fără TVA.

Durata contractului este de 27 de luni, din care 9 luni perioada de proiectare și 18 luni execuția lucrărilor.

Perioada de garanție a lucrărilor ofertată conform factorului de evaluare este de 10 ani.

Sursa de finanțare este asigurată din Programul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor de deviere a traseului pe zonele cuprinse între km 10+009 – km 12+000 și km 21+406 – km 24+890, aferente Autostrăzii Brașov - Târgu Mureș – Cluj - Oradea, AnchorSubsecțiunea 3A2: Nădășelu - Mihăiești (km 8+700 – km 25+500), în conformitate cu recomandările din cadrul Expertizei Tehnice, precum și a Complementului la Expertiza Tehnică.Lucrările aferente zonei cuprinse între km 10+009 – km 12+000 presupun devierea traseului spre aval, prin construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km fundat pe piloți forați de diametru mare, neafectând în niciun fel versantul afectat de alunecări și aflat în stare limită de stabilitate.

În ceea ce privește zona cuprinsă între km 21+406– km 24+890, traseul autostrăzii se va devia în zona km 21+406,49 prin construirea unui viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km, conducând la depășirea în aval a traseului DN1F precum și a cursului pârâului Țopa Mică, ajungând pe malul stâng al acestuia, într-o zonă relativ plană. Racordarea la traseul existent se va realiza în zona km 24+890 al traseului inițial.