---

You are here

Comunicat de presa 22.11.2016

A fost depusă la ANAP documentația de atribuire - revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Bârlad

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA anunță că a fost depusă la ANAP documentația de atribuire cu nr.255763 a revizuirii Studiului de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Bârlad.

Sursa de finanțare a Variantei de Ocolire Bârlad este Fondul European de Dezvoltare Regională (F.E.D.R.). Valoarea a fost calculată pe baza sumei aprobate prin avizul nr.3920/24.06.2011 emis de către CTE-CNAIR, prin reactualizare pe baza indicelui de inflație pentru perioada 05.2011-09.2016 (conform Institutului Național de Statistică).

Traseul Variantei de Ocolire Bârlad este în totalitate nou.

Acesta se va desprinde din DN24 la km 65+240 (intersecția cu drumul național DN 11A) și va ieși din girație prin partea vestică printr-un aliniament, apoi traversează calea ferată București – Iași, Galați – Bârlad și o cale ferată industrial, printr-un pasaj. Va traversa râul Bârlad și va intersecta la nivel drumul national DN 24D la km 2+294 al Variantei Ocolitoare și km 3+175 al drumului național DN24D. De asemenea, va intersecta un drum comunal la km 6+800, care face legătura între Bârlad și satul Dealul Mare. Va traversa calea ferată printr-un pasaj superior și pentru a doua oară râul Bârlad și pârâul Simila, ca apoi să intersecteze drumul național DN 24A, suprapunându-se cu acesta aproximativ 200 m. În final, va intra prin intersecția giratorie deja amenajată în drumul național DN24.

Traseul traversează patru cursuri de apă și linia CF 600 de două ori.

Astfel, Varianta de Ocolire Bârlad cuprinde 4 poduri și 3 pasaje. De asemenea, pentru descărcarea apelor la emisari, au fost prevăzute 32 podețe.

Varianta de Ocolire Bârlad  are o lungime de 11,281 km.